Pölöskei tó

Tisztelt Látogató!

A társaság 200 hektáros területén található 146 hektárnyi vízfelület évek óta a hazai és nemzetközi horgászturizmus cél állomása. A tőzeg bányászat nyomán kialakult tóban a magyarországi halfauna szinte valamennyi halfaja megtalálható. Rekordméretű pontyai és harcsái sok horgásztársunknak nyújtottak már felejthetetlen élményt. A tó tagoltsága, heterogén mederszerkezete és a fás, akadós helyei rendkívüli kihívást jelentenek valamennyi horgász számára. Ma már az ide látogató vendégek a védett lápi természeti környezet fenntartható használata miatt sem kell, hogy nélkülözzék azokat a szolgáltatásokat, amelyek egy családi üdülés során nélkülözhetetlenek. A szinte teljes egészében megújuló energiával üzemelő központi horgászházunk minden kényelmet és szolgáltatást biztosít az idelátogató vendégeink számára.

Igényeiknek megfelelően választhatnak apartmanos, vagy faházas horgászhelyek közül.

Őszintén kívánjuk, hogy Önök is kellemes, akár életre szóló horgász élményeket szerezzenek nálunk.

Videó Galéria Horgászhelyek elhelyezkedése

Horgászbaráti üdvözlettel: Ügyvezetők

Tájékoztató

Kedves Vendégek!

Tájékoztatni szeretnénk Önöket, hogy 2022. november 6–tól (téli időszakban) a PARTI FAHÁZAS horgászat *minimum 2 éjszaka* igénybe vételével lehetséges. A tógondnoki iroda csak előzetes időpont egyeztetéssel fogad vendégeket! Iroda folyamatos nyitvatartása 2023. március 13-tól.

Foglalásokkal kapcsolatban a +36 20/2170-954 telefonszámon állunk rendelkezésre.

Pontyfogás - 8-19 kg

Pontyfogás - 8-19 kgElőször is szeretném megköszönni a lehetőséget, hogy ismét rengeteg élménnyel gazdagodhattunk Önöknél. Harmadjára jártunk a tavon, jelen esetben 4 napot töltöttünk a 3. Faházas parti horgászhelyen. Sok szép halat fogtunk eddig minden alkalommmal, viszont most szerettük volna elkerülni a 10 kg alatti példányokat. Egy féle 24 mm-es bojlit vittünk magunkkal, ezzel etettünk és csaliztunk egyaránt.

Pontyfogás - 18-19 kg

Pontyfogás - 18-19 kgMájus 1-én érkeztünk a tóra egy rövid, 3 napos pecatúrára. Az első két napunk a helykereséssel ment el. A harmadik napon a közelgő lehülés meghozta a halak kapókedvét. Végül 8 hal végezte a merítőszákban. A képeken a 2 legszebb hal látható, egy 18 és egy 19 kg-os!

Pontyfogás - 22,15 kg

Pontyfogás - 22,15 kgReggel 7:35 kor érkezett kapás Horváth Csaba botjára.

Mérlegelés alapján 22,15 kg. Fogás ideje 2019. március 23.